5 Nisan 2013 Cuma

Gıdıktan kurtulmanın basit mi basit bir yolu var..

Gıdı gıdı gıdı gıdı....

Konuya şakayla girdik ama biz kadınlar için gıdık kabus gibi bir problemdir ve ne yazık ki benim ailemde kalıtımsal yolla yeni bireylere aktarılan bir kötü genin marifeti.Neyse ben tabi doğa kanunu falan demedim hemen gıdığa el attım 15 günde büyük anlamda azalan gıdık efendi 30 gün sonunda pılısını pırtısını toplayıp hayatımdan çıktı.Peki gıdı gıdılarım için ne kullandım ?




 Evet bilinen malum aleti relax tone'u kullandım.Günde en fazla 5-6 dakika ve en düşük ayarda ama öncesinde gıdık bölgesine kekik,yosun,çörekotu ve biberiye yağı karışımı  sürdüm bu sayede hem bölgeyi kayganlaştırıp aletin baskı yapmasını önledim hem de bu yağların içindeki aktif enzimler ile yağ yakımını hızlandırmış oldum.Sonuç gerçekten çok başarılı

Gelelim ikinci mevzuya yeni bir japonstyle sitesi keşfettim ama diğerlerine oranla fiyatları daha yüksek fiyatla orantılı olarak kalitede oldukça yüksek.Siteden alışveriş yapanların çektiği videoları izledim ürünlerin kalitesi çok iyi ama bu aralar bizim şehirdeki outlet tarzı bir butikte fiyatlar çok ucuz olunca çine uğramadan deneye deneye,dokuna dokuna almanın keyfine varıyorum.Bugünde yeni bir elbise aldım kendime.Paraları saç saç modundayım

Alışveriş yapmak isteyenler için site adresi ; http://www.ahaishopping.com  


Bu arada tüm dünyaya ücretsiz gönderimleri var.Kargo ücreti cepte kalıyor yani 

Neyse ben artık işimin başına gidiyorum


1 yorum:

  1. Merhaba, derdime derman olmuşsunuz çok teşekkür ederim :)
    Yalnız bunu yaparken aletin hangi başlığını kullanıyorsunuz? Bende hemen denemek istiyorum.

    YanıtlaSil

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *