21 Nisan 2013 Pazar

Şu kilolardan ne çektin be emc :)))

Ha ha ha yalan dünya fanlarındansanız mazoşist vasfiye teyzenin hayranlarındansınızdır.Bende bugün vasfiyece bir girişle zayıflama dosyasını açıyorum.

An itibariyle 50 kiloyum.Zorlanmadan kilo verme işini sevdim açıkçası ama kemiklerim o kadar inceki hala bedenime dokunduğumda kemiklerim elime geçmiyor.Sanırım 47 ye kadar inmem gerekecek.

Hastane sonrası süreçte kilo vermek için kolay bir plan çizdim kendime.Beyaz ekmeğe elveda bebeğim dedim.Yerine kepek ekmeğini dahil ettim.Kepek ekmeği beyaz ekmeğe göre daha az lezzetli bu nedenle istesemde çok yiyemiyorum.Bol bol salatalara sardım.Tere,roka ,iceberg ,nane,dereotu ,maydonoz ve taze soğana gönlümde kocaman bir yer açtım.Ama yinede hazır salata soslarından pek vazgeçmiş değilim.Geceleri önlemez yemek krizlerimi ise kepekli galeta ile çözdüm.

Gün içinde yine çikolata ,ay çekirdeği kaçamakları falan yapmaya da devam ediyorum.Akşamları yatmadan 30 dakika ve üstü eliptik takılıyorum (Eliptik bisiklet)

Mutlaka relax tone'da hergün kullanıyorum.Özellikle bel ve bacak bölgelerinde ama relax tone ile birlikte kullandığım aromatik yağlar havalar sıcaklaşınca beni zorlamaya başladı.Bu nedenle uzun zamandır ara verdiğim selülit kremleri dosyasını açtım ve kullanıcıların olumlu yorumlarına mazhar olan KRAUTERHOF markasına ait jel ve serumu sipariş ettim.Jel 26 tl serum 39 tl ve maalesef birçok int. sitesinde stok tükenmiş bitmeyenlerse bana güven vermedi.En son cosmetica.com.trden sipariş verdim



ve son olarak ne çektiniz be kilolar şu emc den ne çektiniz beeee.Su gibi eritti sizi :))))



2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Buralardayım.Bol bol alışveriş yapmakla meşgulum :))) Ama yeni posta yolda :))

      Sil

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *