14 Nisan 2013 Pazar

Yine ayakkabı almış olabilirim :))

Bugün güne çok keyifli bir başlangıç yapmasamda günün geri kalanı çok hoş geçti.Neyse saat 3'teki sınavım için 11 de evden çıktım.Her zaman ki gibi gram çalışmayınca okula erken gitmek farz olmuştu.Günün kombini ise somon rengi gömlek,açık renk bir kot ,ingiliz stili klasik bir yelek ve daha önce bloga resimlerini eklediğim somon rengi ayakkabılar bana eşlik etti .Sınava girip eve gelme çabalarım saat 18'i bulunca ayaklarım perişan oldu.Baktım eve gelemiyorum.İlk gördüğüm ayakkabı mağazasına kendimi attım.Gözüme ilk çarpan siyah-kırmızı babetleri kasaya götürdüm.İnat gibi onlarda kuru kafalı olmasın mı.Ama kafalarına gözlerine bakmadım.Hemen ayağımdakileri değiştirdim dünya varmış arkadaş.Böylelikle ayakkabılarımında bir hikayesi olmuş oldu.



Bu babetlerden önce ise kot renkte topuklu ayakkabılar aldım ama itiraf ediyorum süleyman için hürrem neyse benim içinde bu ayakkabılar odur.Onlardan önce ise daha önce pembesini aldığım ayakkabıların siyahını bulunca onlarıda aldım.Bu aralar bol miktarda siyah ayakkabı almak istiyorum çünkü evdekileri hep renkli almışım.Giyecek siyah ayakkabı bulamıyorum

Ayakkabıların fiyatına yakından bakacak olursak;Siyah topuklular 30 tl, Kot olanlar 50 tl ,babetler 15 tl

Ayaklarımın şu an ki ağrısı ise paha biçilemez :))))))))))))))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *