3 Haziran 2013 Pazartesi

Bu blogta da direniş var Arkadaş !!!

Taksim de patlayan cam kırıkları tüm Türkiyenin kalbine dokundu.Her seferinde her olayla canımızı yakıyorlardı ama bu defa hedef tam yerini buldu.Kalbimizden vurulduk.Bu blogtaki direniş gezi parkı için değil.Gezi Parkı olayının milletin tahammül sınırlarının son noktaya gelmiş olduğunun, son nokta olduğunun anlaşılması için.Şehidim için,ağlayan anam için,reyhanlı için,maden patlamaları için,emekli için,yetim için,Sömürülen ,kullanılan ve baskı gören Türkiye için..

Daha dün konuştuk kürt kardeşlerim ,arkadaşlarımla onlar da bıktılar ayrımdan,yanlış anlaştırılmaktan, daha dün konuştum türbanlı arkadaşımla...Tayyip çok ileri gitti dedi.

Biz biriz, ayrım nerede dedim kendime.Anladım ki ayrıştıran hükümet destek veren medya.Sorarım size dün ayrıklıkları gözümüze sokan medya bugün nerede ? Milletim tarihi geçmiş biber gazı yerken milletin başkanı nerede?

Evde zorla tuttuğum %50 yi üzerinize salarım diyor Milletin %100 sokakta senin %50 nerede?

Evet evet çok uzattım Bu blogta direniş vardı değil mi? Ama ben bir moda ya da kozmetik bloggeri değilim.Bu nedenle yazmaya devam edeceğim ama bende halkın kurtuluşu,yeni bir başlangıç,temiz ve hür bir Türkiye için bu direnişe katılıyorum !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *