1 Haziran 2013 Cumartesi

Buraya Ait Değilim...

Bu gece daha iyi anladım ki buraya ait değilm.Dili ,kültürü,olaylara bakış açısı,hatta siyasi ideolojisi bile çok farklı olan bir şehirde,sürekli baskı altında fikirlerimi söyleyemeden yaşamaktan bıktım.

Gezi Parkı gerginliğini hepiniz biliyorsunuz.Yaşananlar ortada.Twitter ve facebookta yer yerinden oynuyor.Olaya parti bazında bakmadım ama yaşananlar insanlık ayıbı değilde nedir? Polisi geri çekmek bu kadar zor muydu? Tüm Türkiye ayağa kalktı ve işin beni ilgilendiren boyutu ise daha da garip.Yakın arkadaşlarımdan biri sırf gezi parkı direnişine destek verdiğim için beni facebooktan silmiş.An itibariyle kendisini hayatımdan sildim haberi yok.

Aynı görüşte,aynı siyasi ideolojiye sahip olmayabiliriz ama biz arkadaşız.Tabi ki farklı görüşlerimiz olacak.Bu kadar kolay mı birilerinden vazgeçmek ??

Bilmiyorum artık inandıklarımı dile getirememekten çok sıkıldım.İstediğimi giyememekten,sürekli doğuyu öven insanlardan bıktım.A yı bilmeyen adamlardan Z'yi dinlemekten bıktım

Hala kredi kartı kullanmayıp kullananları aşağılamaya çalışan görgüsüzlerden bıktım.Sırtı dekolte elbise giyenlere 0..pu muamelesi yapan cahillerden bıktım.Bıktım arkadaş.Ne işim var benim bu Allahın cezası yerde...

Not; Yaklaşık 3 saattir facebook ve twittere erişim neredeyse yok.Ttnet hızı çok ciddi anlamda düşürdü.Rezilliğin daniskası..

3 yorum:

  1. Nerede yaşıyorsun bilmiyorum ama seni bu kadar mutsuz ediyorsa kendi ruh sağlığın mutluluğun için yeni bir hayata başla hiç bir zaman geç değil. Olaylara destek verdiğin için seni siliyorsa da boşveeeer hiç arkadaşın olmamış zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki başka bir şehire gitme şansım yok şu an .Çünkü okulum burada ve annem de yeni bir şehir,yeni bir ev karmaşısını kaldıracak durumda değil.Çaresiz katlanacağım.Ama hergün daha da zor olmaya başladı.Benliğimi yitiriyorum sanki..

      Sil
    2. dilerim en kısa zamanda kurtulursun o zamandan.

      Sil

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *