11 Haziran 2013 Salı

Erkekler Marstan,Kadınlar Venüstense Ben nerdenim ?

Evet sayın seyirciler bugünlerde bu konuyu çok sorar oldum kendime.Ne venüstenim ne marstan.Kaldım iki arada.

Şimdi sorunun kılcal damarlarına inelim.Çocukluğumdan bu yana her suçlandığımda ya da biri beni üzdüğünde hep daha mükemmel olmaya çalışmışımdır.Ama nerden bilirdim işlerin bu hale geleceğini...

İlk sorun ; Konuşma tarzım blogta az çok görüyorsunuz zaten biraz değişik ifadelerim, görülmemiş tasvirlerim var normal hayatta bu tarz tasvirleri sıkça kullanmakla beraber.Fazla diplomatik bir konuşma tarzım var ağzımdan hiç eee çıktığını duyamazsınız.Çok uzun bir cümleyi devirmeden,yuvarlamadan bitirebilirim.Şimdi niye anlattın bunu emc derseniz.Bu konuşma tarzı başıma dert oldu ne yazık ki.Kimse mümkün mertebe sesimi duymak bile istemiyor.Çok sıkıcı ve fazla bilimselmişim (Yazıklar olsun bana.Yıllarca kendini geliştir,uğraş dur.Sonuca bak.Tükürürüm ben böyle işin içine)


İkinci Sorun; Giyim tarzım; Evet şeker kız candy nin türkiye versiyonu gibiyim.Minyon tipliyim zaten hepi topu 1.65 boyunda ve ince bir siluete sahibim ve 17 yaşında gösteriyorum ne yani 45lik teyze bluzu mi giyeyim ? Peki ben ne giyiyorum derin sırt dekolteli elbiseler,kloş etekler,uçuş uçuş elbiseler giymeyi seviyorum.Ayrıca asla eşofmanla falan dolaşmam dışarıda genelde çok aşırı süslü olduğum kanaatine varılmıştır.Onlara göre birilerini tavlamaya çalışıyorum ama bilmiyorlar ki emc aynalarla arasını iyi tutmayı çalışıyor.İşte bu noktada kızlar dünyasında üzerinize kırmızı keçeli kalemle bir çizik atılıyor.Çünkü siz sınırları ihlal ediyor ve diğerlerinden bir adım öne çıkıyorsunuz.Büyük hata emc koyun gibi sende onlar ne giyiyorsa onu giyeceksin !!
 

Sorun üç; Görüldüğü üzere sorunların ucu bucağı yok.Şimdi ben 6 yıldır yemek yapıyorum.İşim gereği ,hadi biraz da meraktan ,teknoloji,felsefe ,alışveriş ve modayı incik cıncık incelerim.Yani şimdi bunlar arkadaş ortamında bana artı puan getirmesi gereken konular değil mi ? Ne güzel işte hangi konu açılsa yorum yapabiliyorum dimi ama ? Yok cnm sıkıysa konuş senden ukalası yok.Hayatında saç düzleştrici kullanmamış gerzek kızlar bile benden iyi biliyor herşeyi.Yemek konusunda falan aman allahım hepsi birer Oktay usta.Ellerinden öpüyorum hepsinin

Kısacası ne yapsam dikiş tutturamıyorum.İnsan ilişkilerinde fena çuvallıyorum.İnkar edecek değilim.Anlamıyorum ki hiç.Facebook'a bakıyorum eli ağzı süpürgeye benzer kızlar oğlanlara beğeni yağmış.Ulen sokakta görsen pis mendilini atmazsın bu adamlara neyini beğeniyorsun gerizekalı ? Bir de güzelsin.hoşsun yazmıyorlar mı.Cinnet geçiresim geliyor.Yani resmen adamlarla alay diyorlar.İltifat değil.Hakaret yani

Ya biri söylesin bana kendimi taş devrinden kalma gibi hissediyorun.Ne oluyor bu insanlara ? Ne istiyorlar ? Yani iyi bir arkadaş çevresi için çok bilmek mi ? Az bilmek mi? İyi görünmek mi ? Sıradan olmak mı? Yaw bi zahmet yazıverin.Şiddetle aydınlamaya ihtiyacım var


4 yorum:

  1. ohhh... bi içini döktün rahatladın mı? : ) ben rahatladım burada, bence senin tek ihtiyacın olan bu iç dökmeydi. yazıya yorum yapmaya gerek yok zaten, küçük şehrin küçük insanlarında boğuluyorsun sadece... üzerimden buldozer geçmiş gibi bir hale gelmeden önce ben de senin gibiydim, her gün o halimi özlüyorum. bence hiç kaybetme, sonuçta kendine olan özlemin asla bitmez. elbise giyen, kendine her zaman dikkat eden kadınlara hep hayran olmuşumdur, bir de takdir etmişimdir. senin etrafındaki insanlar silme hıyarmış, biz napalım :0 :D seviyorum seni, rahat ol sen.

    YanıtlayınSil
  2. Farklı olmak güzeldir, bence bunun tadını çıkarmalısın. Kimin ne düşündüğü umurunda mı. Koca bir hayır demelisin.. Ama umursuyorsun belli ki gerek yok:)Ayrıca az öz arkadaşlıklar en ideali, bir iki bilemedin üç. gerisine gerek yok, yorar adamı:)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın.Bu şehre geldiğimden beri kim olduğumu bile unutacak noktaya geldim.Sanırım kendi memleketime dönüp iyi bir tatil yapmam lazım.Başka türlü bunu aşamayacağım

      Sil

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *