18 Ağustos 2013 Pazar

Ağız kokusu ve plakla şiddetli mücadele...

Yaklaşık 7 ay önce dişlerimdeki çürükler için dolgu yaptırmaya gittiğimde diş etlerimin ciddi olarak hastalandığını öğrendim ve 3 seanslık bir tedavi süreci geçirdim.Ve bir de genetik olarak yumuşak diş eti dokusuna sahip olduğumu öğrendim.Doktor bu yüzden dişlerime çok iyi bakmam gerektiğini söyledi.Ancak bir sorun var dişlerinizi ne kadar iyi fırçalarsanız fırçalayın  yeterli olmuyor.Doktorun reçeteyle yazdığı ağız gargalarını ise hem sürekli kullanamıyorsunuz hem de o iğrenç tatları ağız tadınızı bozuyor ve gün içinde ne yerseniz yiyin saman tadı alıyorsunuz.Ama artık bitti


1 hafta önce" Listerine" in seyahat boyunu aldım ve sürekli kullanmamama rağmen ağız kokusu,diş etlerimdeki hafif ağrılı duygu tam anlamıyla yok oldu.Sabahları bile sıfır ağız kokusuyla uyanıyorum ki bu muhteşem bir duygu.En iyi tarafıysa ağız tadımı bozmuyor 3-4 dakika sonra ağızdaki tadı yok oluyor ki zaten kötü bir tadı da yok.Eğer gratis ve watsons'un bulunduğu bir şehirde yaşıyorsanız mutlaka indirimleri takip edin mesala ben normal boyunu 10 tl yerine 6 tlye aldım gratisten ve oldukça uzun süre gidiyor.Çünkü seyahat boyunu bile daha yarıya indiremedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *