18 Ağustos 2013 Pazar

Yayına Kaldığımz yerden devam ediyoruz :))

Nerden kalmıştık biz...

Bitirme kararım ne kadar ani olduysa devam etme kararımda bir o kadar ani oldu.Nedenlere hiç girmeyeceğim.Neler olduğu beni daha çok ilgilendiriyor.Öncelikle balıkesire geleli 1 aydan fazla oldu bu süreçte farkettiğim en önemli şey bu kadar bunalmanın ve hayatımın uçuruma gitme nedeninin annemin tavırları olduğunu öğrendim.6 yıldır bunu nasıl farketmedim hiç bilmiyorum.Ama çevremdeki herkesin söylediği şey aynı; Annen hastalığını kabullenmek yerine tüm stresini sana eziyet ederek çıkarıyor

.Evet gün içinde sürekli beni odasında istiyor geceleri ise sabaha kadar ihtiyaçlarını karşılamakla devam eden bir süreçteyiz.Bu arada can sıkıntısından spor salonuna gitmeye başladım 2 saat bile olsa kendimi,sorunlarımı unutmak bana iyi geliyor.Ama an itibariyle annem spor salonunuda bırakmam için elinden geleni yapıyor.Bizse ev ahalisi olarak bu duruma direnmeye çalışıyoruz.


Yani nasıl anlatayım bilmiyorum ama işin içinden çıkamıyorum.Allah inancımdan dolayı annemi asla kırmak istemiyorum ama nedense istek ve beklentileri sürekli artıyor.Ne kadar çok evet dersem o bir o kadar daha saçma istek ,kapris ve huysuzlukla karşılaşıyorum.Yıllar önce annemin ailesi tarafından sürekli ezildiği için onu kendimce koruma altına almış,tüm aileyi de karşıma alarak annemi içinde bulunduğu sıkıntılardan mümkün olduğu kadar uzaklaştırdım ama bugün anlıyorum ki çok büyük bir hata yapmışım.Anne&Kız olma vasfını kaybetmemiz bir yana rolleride tam anlamıyla değiştik ve bu durumun içinden çıkamıyorum

Güzel haberi ise en sona sakladım.Benim artık bi kızım var :)) Evet evet yıllar sonra yeniden bir kedim oldu.Aslında onu sahiplenme konusunda çok tereddüt ettim çünkü kendime bakma konusunda bile çok zorlanıyorum.Ama birden karşıma çıktı.Yol üzerindeydi ve annesi yoktu.Biz önce geçici olarak onu yanımıza aldık ama ilk günden tuvaletini banyonun deliğine yapıp bana şirinlikler yapmaya başlayınca anladım ki ayrılamayacağız.Pırtık hanım artık bizim ailemizin bir üyesi :))

Henüz tahminimce 5-6 haftalık. Bu süreçte anne sütü emmiş oldukça sağlıklı ama biraz zayıf ve son derece hareketli,bol miktarda çirkef ,yani tam bana göre :))






Tipe bakarmısınız yaw; Yerden bitme :)))



Unutmadan kendin yap projelerine de en kısa zamanda geri dönüyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *