26 Kasım 2013 Salı

Bu aralar....

Bu aralar yazacak çok şey bulamıyorum.Hayatım kusursuza yakın gidiyor .Tek sorunsa mutlu değilim.En son ne yazdığımı şu an hatırlamıyorum ama genel bi özet yapalım.Yurt hayatında herşey yolunda.Çevremde o kadar çok insan var ki ne telefona yetişebiliyorum ne mesajlara .Bu güzel bişey aslında ama keşke herkes arayacağına bir anneciğim arasaydı da onun sesini duyabilseydim.Anneme dair duygularımı gün yüzüne pek vurmuyorum açıkçası.O kadar derine gömdüm ki.Yüzeye çıkarken bir diken misali içimi parçalamasından korkup onu en derinde bıraktım.

Aileden büyük teyzem iki günde bir arar cnm napıyorsun der.Canı cehenneme !!! Beni soracağına kardeşini sorsaydı zamanında.Tabi bana da sormaz aslında ama çalışıyorum,iyi bir hayatım,güzel bir gelecek beklentim var .Açıkçası cazibe merkeziyim bu aralar.


İş hayatında bir dönüm noktasına girmek üzereyim bir şirketten çok iyi bir teklif aldım ama konu  webmasterliğin dışında."Akıllı Ev sistemleri" Birde webtasarım işiyle uğraşıyorum bu aralar.Ama kendime çok kızıyorum.Kızım sen webmastersin ne diye gidip tasarım işi alıyorsun.Aldık bir kere !!!

Birde yarı tatilde Prag,Budapeşte,Viyana turu düşünüyorum.Ciddi ciddi
Hayatımın ibresi öyle bir kaydı ki kendimi bulamıyorum bu aralar.Geçen hafta Konyaya gittim Hz. Mevlana'nın türbesine .Anlatılır gibi değildi o kadar çok etkilendim ki.Bu seyehatten sonra hacca gitme fikride beynimin lopçuklarına iyice yerleşti.


Başka da önemli bir olay yok.Yine zırt pırt alışveriş yapıyorum.Yarı tatilde yeni tuttuğum evimdeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *