27 Kasım 2013 Çarşamba

Yüzdeki Pürüzleri Gideren,Gençleştiren Krem Yapıyoruz...

Krem Yapıyoruz dediysem en baştan krem yapmıyoruz onu önceden belirteyim.Sonra hayal kırıklığına uğramayın.

Neyse Gelelim kremimize.Benim güneşlenme sırasında yıpranan oldukça hassas bir cildim var daha öncede söylemiştim.Sıcak ,soğuk hava değişiminde hemen kızarır pütürleşir.Bundan nefret ediyorum.Onun için sık sık maske yaparım bu cildime gerçekten çok iyi geliyor.Arkadaşlarıma göre cildim çok sağlıklı tabi benim o sağlıklı cildi elde etmek için ne kadar uğraştığımı bilmiyorlar.Çünkü yüzümdeki hassasiyete çok dikkat etmem gerekiyor.Gelelim bizim konumuza

Aşağıdaki krem ile yüzünüz kış aylarında hem yumuşacık hem parlak hemde pürüzsüz oluyor.Ben kremi 1 haftadır kullanıyorum çok ciddi anlamda etkisini gördüm

Birkaç ay önce gratise gittiğimde Danielle Laroche'ın kremini almıştım 14 tl ye sırf denemek için ama açık konuşayım krem ne + ne - bir etki etmedi cildime bende kremin etken maddelerine biraz doğaçlama yaptım

50 Mllik kremin içine; (Ben kremin yarısını kullanmıştım bu arada) Yani 25 ml'in içine
1 tane bepanten ampul
1/2 evigen ampul
1/2 çay kaşığı %40lık çinko oksit kremi (%40lık) ekledim

Bir çay kaşığı yardımıyla kremi karıştırdım özellikle gece yatmadan sürmeyi çok seviyorum ama gündüz uyguladığımda da çok ağır olmuyor.Sadece ilk bir saat hafif bir parlama gözüme çarpıyor.Yüzümde hava değişimine bağlı kuruma farketmiştim o kuruluk artık yok cildim yumuşacık ayrıca dudak kenarındaki mimik çizgilerimde çok azaldı.Yüzüm ışıl ışıl parlıyor

Kullandığım malzemelerin nasıl bir etki yaptığınıda anlatayım.Bepanthen bildiğiniz üzere cildi onaran ve nemlendiren bir türev ,evigen ise içeriğindeki e vitamini sayesinde cildi gençleştirip ,ışıl ışıl parlamasını sağlıyor.Çinko oksit ise cildimizin ihtiyaç duyduğu bir bileşik ve cildi gençleştiriyor,kırışıklıkları azaltıyor

2 yorum:

  1. deneyecegim .ihtiyacım var sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. yazılarınızı severek okuyordum neden artık yazmıyorsunuz?

    YanıtlaSil

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *