10 Şubat 2014 Pazartesi

Baba mı ? Biri baba mı dedi....

Bugün yoğun birgün geçirdim oda arkadaşım tatil sonrası yurda döndü tüm gün deli gibi alışveriş yaptık.Tam son alışveriş merkezinden çıkıyorduk ki telefonum çaldı.Bir hışımla açtım.Alo dedim.Ses bir erkek sesiydi ve numara telefonumda kayıtlı değildi.Kimsiniz sesinizi tanıyamadım dedim.Karşımdaki adam anlamadım dedi.Sesi Hala tanıyamamış olmama rağmen bir an için acaba dedim...Acaba babam mı? 
Baba dedim.Benim dedi.Nasılsın ?

Şok geçirmiş bir halde iyiyim dedim.Gece 03 te telefonumu bir numara aramış seninkine benzettim dedi.Hayır dedim ben aramadım.Okul iyi gidiyor mu? Ne yapıyorsun ? Paraya ihtiyacın var mı ? dedi.Bütün sorularını nazik bir üslupla geçiştirdim.Israrla okulu ne zaman bitireceğimi sordu onu da geçiştirdim.Bana sağlığının iyi olmadığını söyledi.Neyin var dediğimde ise cevap vermedi.Annemin ölümünde bile onun cenazesine gelmeyen,beş kuruş para göndermeyen adam hatta beni defalarca bunun üzerine azarlayan ve evinden çıkaran adam ne oldu da şimdi beni arıyor ?

Şaşkınım açıkçası kendi öz babamın sesini tanıyamadığıma mı üzüleyim ? Hayatım boyunca bana bir karabasan yaşatan adamın yeniden hayatıma girişine mi yanayım ?
Söyleyin hangisi daha acı ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *