26 Şubat 2014 Çarşamba

Ev=1/Yurt !!!

Emc yine ne zırvalıyorsun dediğinizi duyar gibiyim.Ama bir mühendis bakış açısıyla ev ile yurt arasındaki ters orantı sanırım en doğru bu şekilde açıklanabilir.Evet yarım yamalak anladığınız üzere eve çıktım.Berbat bir yurt deneyiminden sonra benden bu kadar arkadaş deyip 1 saat içinde tüm eşyalarımı toplayıp yurttan çıktım.O kadar canıma tak etti ki.1 hafta boyunca "Bekara ev vermiyoruz" sloganı altında ev aradım.Tam birini tuttum ki adamlar tefeci çıktı ve evi aynı hızla boşaltıp paramı geri aldım.Aynı gün öğle üzeri yeni bir ev tutup yine aynı gün eşyalarımız taşındı.Eve 3 kişi çıktık.Oda arkadaşım ve yan oda arkadaşım ile birlikte.Oda arkadaşımı yurt sahibinin pençeleri arasından zor kurtarmış olsamda durumdan memnunuz.

Berbat bir hafta geçirdim bol miktarda kilo verdim ve sanırım bir-iki tel beyaz saçta edinmiş olabilirim diyorum.Şu an ev darmadağın hala eşyalar geliyor,valizlerimizse saçılmış durumda.Aldığımız gardropların büyüklüğüne bakacak olursak (kızlar iki kapılı ben 4 kapılı bir gardırop aldım) çooook uzun bir süre alışveriş yapmasam iyi olacak.Durum o kadar vahim yani

Genel -geçer bir haftanın özeti budur.Hazır internet bağlantısı gelmiş,gardırobu takan ekipte gardırobun parçalarını unutmuş ve onları almaya gitmişken yazayım dedim.Sanırım bir sonraki buluşmamız kendin yap projelerine dönük olacak.Kendinize ve evinize iyi bakın.Benden söylemesi :))

2 yorum:

  1. bir an duramamana bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu kadar aksiyon dolu bir hayatım olduğuna inanamıyorum :)))

      Sil

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *