14 Mart 2014 Cuma

Gece Gece Blog Gezmesi (Gezmez Olaydım dedim hani)

Saçma sapan bir başlıkla konuya girip saçmalama levelimi yükselterek devam edeceğim kusura bakmayın.
Saat 23.44 olmuş 3 gündür kulak ve diş ağrısıyla perişan olan bedenimi birazcık oyalayayım dedim.Facebook'a girdim.Yakın arkadaşlarımdan biri gano excel diye bir networkmarketing sistemine girmiş sırıtıyor.Bende  gano excel nedir? Ne değildir merak içerisnde araştırırken aşağıdaki web siteye kadar ilerledim.Blog sahibinin diğer yazılarına da bakayım derken aşağıdaki sayfaya ulaştım.Ve bildiğiniz gözlerim pörtledi.Aşağıdaki "Zayıflama "Yazısına ait linke tıklayıp yazıyı sonuna kadar ee hadi olmadı yarısına kadar.Tamam 1/3'ü de olur.En azından oraya kadar okuyun lütfen.Zeka ne kadar kıymetli,ne kadar güzel bişey Allah'ım (cc)


İnsan böyle zeka yokluğunu görünce varlığına öyle bir şükrediyor ki.Yazıyı yazanın haline güleyim mi üzüleyim mi henüz karar verememiş olsamda.Ülkem insanını durumu vahim

Ha unutmadan...Yıllar Önce Aysun Kayacı  dağdaki çobanla benim oyum bir mi demişti.Ki çok kızmıştım bu sözüne.Ama aşağıdaki blog sahibinin oyuyla benim oyum birse ben oynamıyorum arkadaş :))

http://mavibeyazblog.blogspot.com/2013/08/zayflama-maceram-vol-1.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *