23 Mart 2014 Pazar

Yorgunum Bu Aralar..

Annemi kaybedeli 5 ayı geçti.Hani insan çok koşarda dinlenmek ister ya.Annem öldükten sonra benimde dinleneceğim bir an gelecek mi ? Çok yorgunum dedim.Olmadı.Ne aile sorunları bitti ne de kişisel sorunlar.Berbat bir ay geçirdim.Eve çıkarken bir ton sorun yaşadım.Ardından yeni ev arkadaşlarımın birinden süper bir kazık yedim.Yoğun stresin etkisiyle ağır bir kulak kanaması geçirdim.Yakında kulağımdan ameliyat olacağım.Ailemde herkes kendi hayatını yaşamanın keyfinde.Webmasterliğin dışında özel derste veriyorum bu aralar.Kpss ise yaklaşıyor ona da çalışmalıyım.Stresin etkisiyle çığrından çıkmışçasına alışveriş yapıyorum.Sağlam bir kredi kartı borcu bu ay beni bekliyor.

 En kötüsü ise kendimi yetimhaneden çıkmış çocuklar gibi hissediyorum.KİMSESİZ!!!
Zengin bir ailenin kızı olarak hiçbir maddi kaynaktan istifade edemiyorum.Babam hayatımı bitirdi.Kabul etmek istemesemde bitirdi.Sanırım birimizden biri ölmeden kurtulamayacağım.Ve umarım ölen taraf ben olurum.Anneme kavuşmanın en kolay yolu bu ne de olsa ....

3 yorum:

  1. Canım uzun zamandır bloguna uğramamıştım. Bu kadar karamsar olma. Bugünden öncesine bir çizgi çek. Zengin bir ailen olup da hiç maddi destek alamaman çok zor bir durum. En azından şunu düşün. Çalışıyorsun ve kendi ayakların üzerinde duruyorsun. Onların hiç birisine ihtiyacın yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın yaşamın çizgisinde ama asıl sorun onlardan maddi destek görememek değil manevi destek görememek.Çok yoruldum artık tek başına ayakta durmaktan

      Sil
  2. Annesini gencecik bir kızken kaybetmiş biri olarak sizi cok iyi anlıyorum, aynı duyguları yaşadım, şimdi 16 yıl oldu.çok kötü günler geçirdim ama Allah hep yanımızda. ..yardım ediyor. ..Kuşadası'ndan Ögrt.Nihan

    YanıtlaSil

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *