29 Mayıs 2014 Perşembe

Trendin adı pantolon askıları !!

Hanidir alışveriş ve moda yazısı yazmadım.Blog iç karartıcı bir 13. cuma tadında.Biraz kasvet bulutlarını dağıtalım.Şu sıralar denim pantolonlardaki askılar dikkatinizi çekmiştir.Hani eskiden memur katip abilerin koca koca göbeklerini tutmak için kullanılan pantolon askıları bugünlerde fenomen oldu.Açık konuşmak gerekirse ben bu trendi çok sevdim.

Yurtiçinde 20-25 tl olan pantolon askılarını en yakın dostum olan ebayde çok uygun fiyata buldum.Tam üç adet deri pantolon askısına 16 tl vermenin haklı mutluluğunu yaşıyorum.Şu an renk olarak siyah,kırmızı ve kahve renklerini tercih ettim beyaz gömlek ve jeanslerle başarılı kombinler yapmayı planlıyorum.


Aldıklarım;




Unutmadan bugün başımdan geçenleri de anlatayım.Saatlerce çalıştığım gps sınavında dersin hocası öyle sorularla karşımıza çıktı ki şok olduk.O şokun etkisiyle sınava dair soru ve cevap kağıtlarını çantaya atıp çıkan emc durumu farketmeyince ortalık biraz karıştı.Neyse ki ucuz atlattım.Zor bir gündü açıkçası.Erkenden uyusam iyi olacak.Kimbilir yarın hangi saçma gelişmelerle yüklü birgün beni bekliyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *