25 Haziran 2014 Çarşamba

Diyetsiz Diyet İle Zayıflama

Blog okuyucularım az çok biliyorlar iki kilo bile alsam bunu fena halde dert eden biriyim.Minyon bir hatun olarak maalesef kilo kendini çabuk gösteriyor bende ve hayatım boyunca hiç diyet yapmadım/yapamıyorum yemek benim için aşktır vazgeçilmezdir.Bu yüzdende vazgeçemiyorum.Neyse konuyu daha fazla dağıtmadan asıl anlatmak istediğim noktaya parmağımı basayım.

Ben asla hazır çorba içemem illa ki kendim yapacağım bu günlerde ticari sitelerimle yoğun olarak uğraştığım için birgünde ertesi iki güne yetecek kadar yemek yapıyor ve dolaba kaldırıyorum ama en önemlisi kesinlikle çorba.Sabah kahvaltısında çorba içiyorum çay,peynir,kroket,nugget,tereyağlı yumurta falan değil.Sadece ekmek ve çorba.Zaten sabah kahvaltısında alacağınız kalorinin 2/3 ünü almamış oluyorsunuz.Hem mideniz mutlu hem siz.Ekmek olarakta mayalı ekmeği bıraktım bir yakınım evde kendisi yufka ekmek ile 15 kg verdi.Yapımı son derece kolay yoğurt,un,su ve tuz ile orta sertlikte bir hamur yoğurun üzerini örtüp atın dolaba yemek zamanı gidip tavaya sığacak kadar hamuru açıp yağsız olarak pişirin sıcak sıcak servis yapın.İnanılmaz tok tutuyor.

Gelelim öğle ve akşam yemeklerine zaten yaz ayındayız taze fasulye,patlıcan ,kabak mevsimi çok yağlı olmamak kaydıyla yemeklerini yapıyorum onlarında cumburlop dolaba.Bir de her öğün ya ayran ya yoğurtlu salatalık,yoğurtlu marul,yoğurtlu dereotu ve nane hazırlıyorum serin serin ferah ferah yemeklerle tüketiyorum hem doyuyorum hem de sağlıklı besleniyorum.öğün aralarında ise kiraz,karpuz,kayısı yiyorum oh miss.Dondurma yok,ice tea dahil hazır içecek yok.Zaten ice tea bile 112 kalori.İnsanın duyunca gözleri pörtlüyor değil mi? Ama gerçek bu sağlıklı,sık ye zayıfla.. Modumuz bu yani.Şimdiden herkese kolay gelsin

EKLEME;tam 6 günde 850 gram gitti.Sağlıklı beslenmeye devam..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *