16 Haziran 2014 Pazartesi

Erkekleri hiç anlamıyorum !

Son yazımdan bir önceki yazımda konu aşktı.Son yazımda ise ölüm.Evet sabahın 05'inde aldığım haberle yıkıldım yeğenimi trafik kazasında kaybettik 23 yaşındaydı.Annesi onu sırf ben kız doğduğum için kız olur mu ümidiyle dünyaya getirmişti.Öz kardeşim gibiydi.Pek kardeşlik yapmasada.Ama her zaman ki gibi yine çok çabuk toparlandım.Ne de olsa ben ölüme,acıya alışığım.Zaten ahiret inancı olan bir müslüman için ölüm tam bir ayrılık değil sadece mola.

Gelelim bu konudan önce konuştuğumuz aşk konusuna.Erkekleri gram anlamıyorum.Girmediğim derse not veren asistanın yanına gittim sınav kağıtlarını kimin okuduğunu ,neden böyle bir hata olduğunu sordum nazikçe ve gülerek hatta notu değiştirmenize bence gerek yok diyerek şaka yaptım ve notu değiştireceğini gülerek belirtti.Tamam dedim çıktım.Sonrasında nasıl bir hata yaptıysam  (ki adamla bi daha hiç konuşmadım.Hangi ara hata yapmış olabilirim hiç bilmiyorum) Beni nerede görse dövecekmiş gibi bakıyor.Hatta yakın arkadaşlarımdan biri durumu farketmiş aranızda ne geçti sana çok kızgın görünüyor diyor.Açıkçası biraz şaşkınım.Erkekler ne istiyor hiç anlamıyorum

Bugün yükseltme sınavında nefes alamadığım için problem yaşadım.Zaten bunun için yakında bir ameliyat geçireceğim neyse onu boşverin.Tesadüf bu ki kolonya arayışlarımız içinde doç hocamızın kolonya getirmesini istediği şahıs bizim asistanmış.Tükürürüm ben böyle işin içine o da yetmezmiş gibi hadi emcyi sen götür sınıfa demez mi ? Deme be adam deme.Bizim ki tamam dedi.Ben zor yürüyorum baş dönmesinden adam koşar ayak gidiyor.Öyle kızgın bir hali var ki.Tenhada yakalarsa iki üç tokat çakacak bana orası kesin ! Mümkün mertebe gözüne görünmüyorum bu aralar


Hayır anlamadığım şu beni girmediğim sınavdan geçirdi diye boynuna falan atlayıp ilan-ı aşk edeceğimi falan mı sandı acaba ? Diyorum ya erkekleri anlamak zor.

Tabi bende bu arada boş durmadım.O zevzeği geri püskürtmek için kendime bir nişan yüzüğü satın aldım.Benden uzak dursa iyi olur !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *