4 Temmuz 2014 Cuma

Diyetsiz Diyet İle zayıflama Vol2

Evet küçücük bir aradan sonra yine diyetsiz diyet konusu ile karşınızdayım ve yeni gelişmeler var.N_evet geçirdiğimiz bir hafta sonucu bugün tartıldım ve 1 kg daha gitti kızlar.


İşin en güzel tarafı ise yıllardır midemi çok yoruyor çok zorluyormuşum.Son 15 gündür bunu farkettim.Bu arada belirteyim kiloyu oruç yüzüden vermedim.Evet orucumu tuttum ama iftarda kalabalık ağır bi masa hazırlamadım .Hatta bir hafta boyunca börekte yedim pizzada (ev yapımı) ama asla hazır içecek (cola,sprite,gazoz,meyve suyu) içmedim.Cips yemedim.Hazır birşey asla yok.Hem midem mutlu hem ben .Çünkü normalde ben 15 günde iki kilo asla veremem.Pilates yaptığım dönemlerde bile vermedim.Ev yapımı yufka ekmek ,doğal ev yapımı yemekler ve homidi gırtlak yemeyi keserek 15 günde iki kilo...Bence çok iyi bir rakam


Yaz daha yeni başlıyor aramızda kilo vermek isteyenler varsa hiç zor değil.Hadi bana katılın..

Not; Soğuk içecek sevenler için doğal erik,kayısı,elmalarla yapılmış meyve sularını tavsiye ederim.Katı meyve sıkacağınız varsa bol bol elma sıkın mesela

Güncelleme; 28 temmuz itibari ile 5 haftada 5 kilo vermiş bulunuyorum 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *