17 Eylül 2014 Çarşamba

Trendyolda Body Shop Kampanyası

Yaklaşık 4 aydır body shop'un e vitaminli göz kremini kullanıyorum ve çok memnunum iki gündür bitmek üzere olan göz kremime bakıp bakıp yeniden nasıl temin edeceğimi düşünürken trendyolda body shop kampanyasına rastladım.4 al 3 öde adı altındaki kampanya önce çok cezbetmesede sepeti doldurmaya başlayınca gördüm ki çok avantajlı.Aldığım ürünlerse;




1 adet e vitaminli göz çevresi kremi
1 adet e vitaminli nemlendirici gündüz kremi
1 adet yosunlu nemlendirici krem 
1 adet c vitaminli göz kremi 

Kargo 7 tl idi ancak alışveriş bedeli 125 tlyi geçince kargo ücretsiz olarak yansıdı ve aldığınız en düşük fiyatlı ürünün bedeli otomatik düşüyor.Ayrıca evde pepsi varsa hemen kapağına bakıyor ve kodu kampanya kodu bölümüne giriyorsunuz anında 10 tl indirim.Tek ürün bile alsanız 10 tl düşüyor ki bence oldukça iyi bir mebla

Ben tüm bu ürünlere 98 tl ödedim ve bence çok çok hesaplı bir alışveriş oldu.Keşke vade farksız taksit seçeneğide olsaydı ama maalesef yoktu.Çokta sorun değil.

Bu arada hanidir yaşadıklarımı paylaşmadım.Yaz sonu kyk yurt başvuruları vardı biliyorsunuzdur ve bende son günde yurt için başvurdum ve evet yurt çıktı:)) Hatta şu an bu postu yurttan yazıyorum size.Ha asıl konu bu akşam babam aradı.Sen beni aradın mı dedi.senin numarandan aranmışım.

Hep aynı numara okulu sordu paran var mı dedi beyefendi allahım ne düşünceli bir babaya sahibim.Neyse artık onu umursamamayı öğrendim bu arada son  algoritmada tepe taklak olan sitelerim düzeldi.Mutluyum şu an

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *