2 Ekim 2014 Perşembe

Bikini,Miss Poem ve Ebay Alışverişleri

Yazmayalı bir aydan fazla oldu sanırım.Çokta emin değilim ama hayatım yeniden yön değiştirmeye başladı.Bu yazıyı yeni kyk yurdumdan yazıyorum.Evet 4. sınıfta kyk yurt başvurusu yaptım ve çıktı.Evi kapatıp kendimi yurda attım.İyi ki de öyle yapmışım.İnanılmaz rahat ,konforlu,düzenli ve ucuz.Tabi masraflarım azalıp keyfim yerine gelmeye başlayınca alışveriş turlarım hız kazandı.

Öncelikle kendime kolları deri şahane bir kaşe aldım.Tek S beden kalmış bu yüzden %70 lik bir inidirimle 50 tl verdim.Bir ara fotoğraflayacağım.Ayrıca süper bordo bir deri mont aldım o da aynı mağazadan 50 tlye seri sonlarında tek kalan bedenler gerçekten çok uygun fiyata satılıyor.Ayrıca bulunduğum şehirdeki bir miss poem mağazası tüm stokları eritmek için ürünlerin birçoğunu 5 tlye satmaya başlayınca miss poem'i de resmen boşaltmış bulunuyorum.Bu aralar çok şanslıyım.Ayrıca yaz sonu nedeniyle sunset bikiniler inanılmaz indirime girmiş iki tane çok hoş bikiniye 60 tl verdim sadece.Tam onlarla aşk yaşıyorum derken aşağıdaki güzellikleri gördüm bir mağazada işte o an anladım ki gerçek aşk bu şekerler.Kumsal marka iki renkli bikinilerimi o kadar çok sevdim ki


Ayrıca yaz sonu olduğu için indirime giren ayakkabı reyonlarından da bol bol nasiplenmeyi ihmal etmedim.Onları da bir ara fotoğraflayacağım.Ve ve ve bu akşam ebay'da gezerken aşağıdaki asimetrik bikiniyi satın alırken buldum kendimi sadece 15 tl ödedim .İki bikini rengide yeşil maalesef ikisininde farklı tonları olmadığı için bir renk benzerliği söz konusu ama bu benim en sevdiğim yeşil tonu olduğundan hiç mi hiç sorun yok


Son olarak bu yıl mezun oluyorum allahın izniyle mezuniyet elbisemi ve ayakkabılarımı aldım.Sırada sadece çanta kaldı ve daha güzel haber 48 kgyum şu anda hem de 0 diyetle sadece ekmeği hayatımdan uzaklaştırdım tabi cips,kola gibi atıştırmalıklarıda az ve sınırlı tüketiyorum.Yani özetle sadece sağlıklı besleniyorum.Şimdilik benden bu kadar umarım yakında yine iyi haberle görüşürüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *