29 Ocak 2015 Perşembe

Asistan Engeline Takılmak

Yazmayalı uzun zaman oldu.Bu arada ise birçok şey oldu.Artık iki işim var büro+webmasterlik güz dönemi alesine girdim puanım tatmin edici ama baharada gireceğim.Aldığım derslerin muafiyetinden yararlanarak 2 yılda inşaat müh. den mezun olma şansım var bu yüzden bir de ygs /lys ye giriyorum.Okul sonrası araba kulllanmam kaçınılmaz olacağı için bir de ehliyet kursuna gidiyorum.Bu kadar yoğunluğun içinde adımı bile hatırlamasamda sınav soruları ile boğuşmakta ayrı bir işkence tabi.
Neyse efendim onlarıda atlattık (yani ben atlattığımı sanıyordum) Asistan engeline takıldım.Geçen yıl girmediğim dersten yüksek not verip beni dersten geçiren ama benim itaraz ettiğim asistan o olaydan sonra ısrarla beni girdiği derslerden bırakıyor.Hem de sınavlarım çok iyi geçtiği halde.İşin kötüsü sınav kağıtlarımı da göstermiyor.Bu dönemde saolsun 2 dersten bıraktı.Yani dönem uzatmasına doğru gidiyorum.Bugün doç.la konuşacağım bakalım ne olacak ama sinirden ve üzüntüden delirmek üzereyim.Herşey ince bir çizgi içinde.Allahım sorunlu insanlarla karşılaştırma....

Edit: Tüm derslerden geçmiş bulunuyorum.Zor ve yorucu bir günden sonra bana kalan tek hatıra yoğun baş ağrısı ama hala iyi insanların hayatta olduğunu bilmek ve onlara sahip olmanın verdiği huzurla bu gece rahat uyuyacağım.Allah(cc) merhametsiz ve zalim insanlarla karşılaştırmasın

2 yorum:

  1. Ne kadar zamandır sana yazmıyorum, neler yaşıyorsun. Neyseki biraz daha iyisin. Ne yazık ki numaranı kaybettim ve seni bi arkadas olarak çok ihmal ettim.. umarım affeder beni! :) hep iyi olmanı isterim.
    hilal

    YanıtlaSil
  2. Saol hilalciğim daha iyiyim gerçekten. Hayatım bir hayli yoluna girdi umarım senin hayatında da herşey yolundadır :))

    YanıtlaSil

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *