21 Nisan 2015 Salı

İş güç Tamamda gerisi ne olacak ?

Uzun zaman oldu yazmayalı sanmayın ki  hayatım çooook çok değişti mucizeler,paradokslar falan oldu.Yok öyle birşey.1.5 ay sonra okul bitiyor.Babam saolsun çok düşünüyor ya beni kadrolu iş bulmuş beyefendi bana Çanakkalede. Gözlerim yaşardı ne düşünceli bir baba değil mi? Hayatı boyunca kızını arayıp ,sormayan,eğitim masraflarını bırakın,en temel ihtiyaçlarını bile karşılamayan adam gelmiş bana iş bulmuş.Duygu yüklüyüm a dostlar nötr  küre getirin elektron alışverişi yapasım var.

Hayatımda iyi giden tek şey işim.Uzun zamandır kazanmadığım kadar iyi kazanıyorum.Ama bişeyler eksik çok çok büyük birşeyler eksik....Aile !!!

Para kazanıyorsunuz ama harcamak için sebebiniz yok.Aileniz yok.Çırılçıplak bir ruh ısıtan bir kucak yok.Her gün yerli yersiz ,zamanlı zamansız gözyaşları iniyor yanağımdan aşağıya.Durun diyorum durun ama dinleyen kim.Bana soran kim ? Kendini bilmezcesine süzülüyorlar yanağımdan.

Annemi o kadar çok özlüyorum ki bu aralar tarifi yok.En iyisi konyu değiştirelim

Okulun bitmesi ile birlikte başlayacağım yeni hayatım ayrı bir tedirginlik sebebi hangi şehirde yaşayacağım,nasıl bir ev tutacağım,nasıl insanlarla çalışacağım kafamda bir ton soru,bir ton çıkmaz sokak.

Aile olma ümidimi ise çoktan yitirdim.Doğru insan diye birşey zaten yok ama karşımda hayatı hiç bilmeyen büyümüşte küçülmüş adamlar varken nasıl bu adamlara sırt yaslanabilir bilemiyorum.İşin kötüsü hiç kimseye karşı birşey hissetmiyorum.En yakın arkadaşlarım duygularını aldırmışsın sen emc diyorlar.Diyemiyorum ki hayat kaygısından duygu mu kaldı diye.Cidden hiçbirşey hissetmiyorum uyuşmuş gibiyim ama yinede canım yanıyor.Çok acıyor.

Son dönemde insanlardan çok uzaklaştım.Bu hem iyi hem kötü oldu.Çok yalnız ama bir o kadar huzurlu hissediyorum.Tam anlamıyla Psikolojik İkilem. Buyur burdan yak !!!

Yakında 1 haftalığına batı ve doğu karadeniz turuna çıkıyorum belki biraz kafamı toplarım.Haziran ayı itibariyle memleketteyim.Temmuz itibariyle çıkışımı alınca (İnşallah) bakalım rüzgar beni nereye savuracak ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *