8 Ağustos 2015 Cumartesi

İş Dünyası Merhaba,Aşk Hayatı sen az ötede oyna canım :)

Evet artık neredeyse klasikleşmiş saçma başlıklarımdan birini daha sizlerle buluşturuyorum.Son yazımda bir sonraki yazım iş hayatına dair olacak demiştim.Sizi yanıltmıyorum evet 1 haftadır "mühendis " sıfatıyla çalışıyorum.Henüz devlet kadrosunda değilim şimdilik özel sektörde bir inşaat şirketinde çalışıyorum.İşin ilginç tarafı ise elimden geçen ilk uygulamalardan biri bizzat kendi arazimizle ilgili.Çok enteresan gerçekten.Ve ikinci olarak 5 ay sonra buradaki işimiz (şantiyemiz) bitecek ve yeni bir şehre gideceğiz .Özetle göçebe hayatından bir türlü kurtulamıyorum.

İşe girdim de dertlerim bitti mi ? 
Yok canım nerde şimdi de yerleşik hayata geçememenin verdiği sıkıntıyla yanıp kavruluyorum.Yeni bir eve taşınma, yeni mobilya alma hayallerim rafa kalkmış durumda maalesef.Aşk meşk konusu ise başlı başına sıkıntı.Bu aralar oğluna,akrabasına beni ayarlamaya çalışan teyzelerle başım dertte.Eskiden herkes öğretmen gelin isterdi şu sıralar sanırım mühendisler moda :))) Ama zavallı emc hala hayatını düzene sokamadı ne evliliği diyorum içimden.Tüm teklifleri duymazdan gelip kaldığım yerden devam ediyorum özetle.

İş hayatı ise çok güzelmiş .Eğer mesleki bir sıfatınız varsa insanlardan bolca saygı,hürmet ve nezaket görüyorsunuz.Bu cidden çok hoş ama yeni mühendisliğin verdiği pratik eksikliğini şaka ve tebessümlerle geçiştiren küçük ,şımarık mühendis havalarındayım bu aralar.Özetle hayat fena gitmiyor ama benim kafam çok karışık Düzenli bir hayat istiyorum ama şimdilik biraz zor görünüyor.Ne yapalım başa gelen çekilir.

Ve ne yazık ki haftada sadece 1 günüm tatil.Şimdiden yarın için nasıl bir program yapsamda pazar günü tatilini dolu dolu geçirsem diyorum.Neyse ben pazar günü ne yapacağımı düşünürken sizi yazımla başbaşa bırakıyorum



Not; Bu sıralar en favori şarkım

4 yorum:

  1. çok sevindim işe girmene! yerleşik hayata geçemesen de üzülme, sürekli gezmek belki iyi gelecek sana?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol hilalciğim belkide öyle olacak.Zamanla göreceğiz :))

      Sil
  2. merhaba sitenize bir blogtaki listeden geldim işin hayırlı olsun cnm. benim kızımda özel şirlette 2yıla yakın mühendis sıfatı ile çalışıyor allah her yerde muvaffakiyet etsin :) işin hayırlı olsun birde hayırlı eşin olur inşallah :) takip butonun görünmüyor ...sevgiyle kalasın bende beklerim http://ayselmelike.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Aysel Melike bende bloguna uğrayacağım en kısa zamanda

      Sil

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *