23 Nisan 2016 Cumartesi

Biri Ülkeye Reset Atsın !!

1990lı yıllarda doğanlar o günlerden bu günlere ne büyük değişimlerin gerçekleştiğini en iyi gözlemleyebilen yaş grubudur herhalde.

Düşünüyorum da aklım almıyor.23 nisanlarda güneşin altında saatlerce ayakta beklediğim kaşla göz arası annem görmeden kalabalığı fırsat bilerek vişneli ibibik dondurma yediğim günler sanki dün gibi.Ne güzel günlerdi be demeden edemiyor insan. Sadece 23 nisanlar mı herşey değişti .Herşey !!!

Başvurduğum kamu kuruluşlarından birine yaptığı yolsuzluk sonucu emekliye ayrılmış birinin hakkımda olumsuz referans vermesi yüzünden giremedim.Şaka gibi değil mi? Yolsuzluk yapan bir adama soruluyor secerem ve sonuç olumsuz.Ne yapmışım, niteliklerim mi yetersiz ? Hayır sadece el etek öpmemiş ,yalvarmamışım ,asiymişim.

Asiyim Asi ! Beni yaradan rab dururken niye kuluna secde edeyim ?


1a y sonra Kpss sınavına gireceğim.Okumuş mühendis olmuşum Kpss sınavında padişah oğluna ne ad veriliyor onu soracaklar bana bilemezsem mühendisliğimden şüphe edecekler.Bana ne padişahın oğlundan beni mülkiyet  ilgilendirir toprak ,inşaat ,deprem benim işim diyemiyorum.

Demeliyim aslında.Sadece ben değil bu saçmalıkların altında ezilen her insan demeli ama koyun sürüsü "benim torpilim var " diyor benimde var torpilim.Senin g*tü boklu Ahmet mehmet paşan varsa benimde Allah'ım var. Hangisi daha büyük ?


Kime anlatıyorum bugünün din tüccarları ne anlar söylediğimden.Keşke çocuk olarak kalsaydık omuzumuzdaki yük sustukça ağırlaşıyor.Anlamıyorum el etek öpmek nasıl bu kadar tatlı geliyor insanlara.Nasıl bu kadar alçalabiliyorlar.Rabbe secdeye gitmeyen ayaklar nasıl oluyor da insanlara diz çöküyor.

Dedim ya çok şey değişti diye hakikaten çok şey değişti 90larda insandık bugün sadece kukla.

Bu arada kutlanamasa da 23 nisanınız kutlu olsun.

Not;Herhangi bir partiyi desteklemiyorum, oy kullanmıyorum günümüz siyasi partilerinin hepsi sadece kendi kefenlerine yatırım yapmanın derdindeler.

Hadi bu güzel cumartesi gününü bir yaz şarkısıyla sonlandıralım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *