14 Mayıs 2016 Cumartesi

Sıkı Durun Rekor Geliyor :))

A ha ha ha başlığı okuyup kimbilir neler geldi aklınıza.Öyle beklenilen rekorlardan değil bu rekor. Ders çalışma rekoru...

Bugüne kadar eğitim hayatımın hiçbir döneminde ders çalışmadım (övünmüyorum yanlış anlamayın benim doğam çalışmaya aykırı programlanmış) .Neyse Bu yıl işler-güçler tezli yüksek lisanslar falan derken Kpss hep gölgede kaldı (Garibim hep bir adım arkamdaydı) .Sınava 35 gün kala bende flaşlar patlamaya,kafamdaki ampuller ardı ardına çakmaya başladı.

Hişşşşt emc dedim  sınava kaldı 1 ay ne yapacaksın hani diyorum atansan ,devlet memuru falan filan olsan fena olmaz mı ? Sonra oturup kaç net yapmam gerekiyor hemen hesapladım 120/80 (120 sorudan 80 net) =85 puan atanmama yetiyor. Allah bereket versin dedim.Başladım çalışmaya günde 10 saat video izlemeler kalan 4 saat soru çözmeler derken bugüne kadar geldim.2 tarih konusu ve coğrafya genel tekrarı dışında herşey bitti.Son 7 günü deneme ve güncel bilgilere ayıracağım.Ama devrelerim yandı yanacak.


Geçen hafta derse giderken terminalde telefonum çalındı. Babam ,dayım seli sulu deli dolu ailemden kimse ulaşamıyor şu an bana Allahım ne kübra-i saadet (büyük saadet).Tarih çalışa çalışa devrelerde ciddi akım sorunları var ne yazarsam yazayım sakın aldırmayın.

Günde 14 saat ders çalışmanın etkisiyle nöronlar dumura ,bedenim tutulmaya uğradı.En yakın dostum sandalyem,
kankam bel yastığım şu aralar.Vazgeçilmezim silgim. yanımdan ayıramadığım kırmızı kalemim.

Arkadaşlarım ise şokta.Emc sen hayatında ders çalışmış insan değilsin , bünyende alışık değil, yan etki yapar deselerde azimle çalışıyorum.22 mayısı bir atlatayım gelsin kore dizileri gelsin gezmeler-tozmalar....

İnşallah bu yıl Kpss çilesini mutlu sonla atlatırım.İnanın bir mühendisin oturup kendi branşı olmayan alanlara çalışarak iş bulmaya çalışması kadar utanç verici ve ironik bir paradoks yok.Ama yapabileceğim birşey yok sistemi değiştiremiyorsan kölesi olursun.Bu kadar basit...


Not; Kpss sınavına girene kadar telefon almayı düşünmüyorum.Gerçek huzur telefonsuzluktan geçiyormuş :))))


2 yorum:

  1. oh bee, istemediğin insanlardan uzaklaştın mis gibi. Sınav da iyi geçmiştir eminim. valla kurtulacaksın bu dertten, ver elini bir akdeniz şehri, koşa koşa git. öptüm seni :)

    YanıtlaSil
  2. Sınavım güzel geçti hilal sonucu bekliyorum.İnşallah herşey güzel olur artık.Bende seni çok öpüyorum kendine iyi bak :))

    YanıtlaSil

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *