3 Temmuz 2016 Pazar

Dejavu ...

Çok ilginç ki geriye bakıp nasıl da zor günler geçirmişim oh be hepsi bitti diyebilmek için kaleme aldığım blogta hergün biraz daha kötü haberler yazar olmuşum.Ne yazık ki hala da devam ediyorum.Bugüne kadar hayatımın en zor dönemi annemin ölümüydü şu geçtiğimiz 1 yılı düşününce o döneme denk hatta belki daha da yıkıcı bir dönemden geçiyorum.

Hasta bile olsa birini sevmek dayanma gücü veriyor insana bunu anladım.Eskiden annem yaşama sebebimdi şimdi ise sebepsiz yaşıyorum bu da işleri daha da zorlaştırıyor.

Geçtiğimiz günlerde babamın satın aldığı yeni evi amcamın üzerine yaptığını yani özetle mallarını benden kaçırdığını öğrendim.Şu an annemle beraber anılarımızın olduğu evide satışa çıkardı bana hiç bir vaadi yok.Tezli yüksek lisans yaptığım şu dönemde ne gerek vardı yüksek lisansa git çalış deyip duruyor.

Kirada otuduğum ev konusunda çok ciddi sıkıntılarım var.Evden çıkmalıyım ama maddi durumum buna izin vermiyor.Dayımın iki tane evi var biri boş ona senin evine geçsem dedim.Oturulacak durumda değil dedi.Sözde bu adam beni nüfusuna geçirdi.4 tane ev var ben birinde bile oturamıyorum.Acilen şu an ki yaşadığım evden çıkmalıyım ama şartlar kesinlikle el vermiyor.Memlekete geldim geleli her işim ters gidiyor.Kendi branşımda iş yapabileceğim bir alan yok.Babama göre migrosa bime falan girmeliyim.Aaaah nereden tutsam elimde kalıyor


Anlamadığım nokta ise şu bugüne kadar kendi imkanlarımla devlet okulunda hiç takıntısız 4 yılda okulumu btirdim.Yetnedi tezli yüksek lisansa başladım bana reva görülen gelecek bimde kasiyerlik .Ya benim ailemde bir problem var ya bilmiyorum bu kadar çaba harcayan evladı için böyle bir kariyeri reva gören baba var mıdır ? Hala her konuda beni suçluyor. Bu aralar ciddi anlamda maddi sıkıntılar yaşamaya başlayınca herkesin hayatımdan uzaklaştığını hatta bana böcek muamelesi yaptığına şahit olmaya başladım.Cidden acı veriyot. En çokta siz hayatınızı ortaya koyup hakettiğinizi alamazken haketmeyen birilerinin sizin hayatınızı ,işinizi çaldığını görmek çok daha üzücü.Bugün pohpohlanan bir sürü insanın genel yetenekleri kendi öz benliği ya da başarısı değil.Sadece birilerine yalakallık yaparak bir yere gelmesi nedeniyle adam yerine konup sizin böcek muamelesi görmenz çok adaletsizce ve acımasızca.Bu ara çok insanı çıkardım hayatımdan .Bundan sonrası ne getirecek onu da yaşayıp göreceğiz.Şu an tek dileğim bir an evvel ev değiştirip bu şehirden gitmek.Okulu bitirip memlekete dönmek hayatımın hatasıydı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *