20 Kasım 2016 Pazar

Gerçekler Hayallerime Gol Attı....

Hayat hiçte adil değil, değil mi? Hangimiz böyle düşünmüyoruz ki. Büyük beklentilerle, hayallarle yıllarca umut edip hayat ile mücadele ediyoruz.Sırf birşeyler değişsin mutlu olalım diye. Benim hayatım mı ? Bitmek bilmeyen bir mücadele tam bitti herşey derken kaderim 180 derece dönüyor ve hayal edemeyeceğim maddi olanaklara kavuşuyorum.

Yaklaşık iki ay oldu hayatım değişeli bende değiştim.Mutlu ya da umut dolu değilim.Hayatım boyunca bir evim olsun dile dua ettim.Şimdi istediğim evi satın alabilecek durumdayım ama hiç bir şey istemiyor canım.Sanki benim için herşey çoktan bitti yolun sonunda görünen ışığın beni nereye götürdüğü ile çokta ilgilenmiyorum artık.

Aile olmanın sıcaklığnı yaşamadan doğduğum gün yaşadım babasızlığı, annemse onun gidişi perdenin karardığı gün oldu.Bir daha gün ışığı doğmadı benim için. Şimdiyse yaşamak için mutlu olmak için çok geç kalınmış bir hayat....

Hayal kurmaya değer hiçbirşey yok. Düşünüyorum da annem hayatta olsa ne güzel olurdu şimdi. Neler neler yapardık onunla. İstediği herşeyi yapabilirdik birlikte.Tam da hayal kurduğumuz gibi......

Ne boş...!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *