Marka olmuş ya da marka diye nitelendirdiğimiz Kurumların bizi hayal kırıklığına uğratması gerçekten çok üzücü.Bir-iki post aşağıda online yaptığım alışverişleri anlatmış.Koçtaştan fırın aldım demiştim.Hayır efendim fırın mırın alamamışım.Ben evde poğaça ,börek hayalleri kurarken meğerse fırınım stokta yokmuşta neymiş efenim tedarik edilecekmiş.De git koçtaş madem stokta ürün yok ne diye satışa çıkarıyorsun.444 08 84 Müşteri hizmetleri ise bermuda şeytan üçgeninde hizmet veriyor olmalı ki yaklaşık 3.5 saat boyunca ulaşamadım kendilerine en sonundan bize ulaşın bölümünden mesaj attımda sesimi duyabildiler.
Zaten dün sikayetvar.comda ki koçtaş şikayetlerini okuyunca gözlerim pörtlemişti ama belki bana olmaz diyordum bana da oldu.(Aha aha aha kader bir kerede beni es geç,birgünde işim rast gitsin yaw)
Sizde benzer bir durum yaşarsanız koçtaşın twitter hesabından ve bana ulaşın bölümünden mesaj atarak kendinize bir muhattab bulun diye hususi yazdım bu yazıyı
Düzenleme;Aynı gün içinde koçtaş ödememi iade ederek birazda olsa keyfimi yerine getirdi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder