4 Ocak 2013 Cuma

Ebay.Com Takı alışverişi

Ebay'ı seviyorum.Çinlileri bile seviyorum :)))

Of şu an gülme krizi geçirmek üzereyim.27 kasımda ebayden verdiğim takı siparişim 28'inde free shipping ile kargoya verilmişti.Hem de takipli ama bir türlü pttnin ya da hong hong airmail'in takip sayfasından takip edemedim.Satın alma işlemini gerçekleştirdiğim satıcının ise traderi çok yüksekti.Bu nedenle kendisine herhangi bir uyarıda bulunmadım.Bizim gümrük malum olunca insan kimseye kızıp,hesap soramıyor.Zaten çinden gelen paketler 21 günden önce alıcıya ulaşmıyor ama  37 gün olunca ben biraz ümidi kesmiştim artık.Neyse bugün postacı zile bastı apartman kapısının otomatiğine bastım ama adam bizim daireye bakmadan yukarı çıktı.Bende bekliyorum.Sonra yukarıdan ismim bağırılınca.Tamam dedim benim paketler geldi (İki farklı satıcıdan alışveriş yapmıştım)

Neyse postacı geldi paketin birini bıraktı.Başka yok mu dedim.Yok dedi.Neyse ben içeri girip paketi açtım istediğim yaka kolyem gelmişti.Ne yapalım ötekilerde olmasın dedim.Derken bizim postacı geri dönmez mi.Öbür paket elinde (Çok daha büyük ve kabarık bir paket)

Hemen uçarcasına adamın elinden paketi kaptığım gibi odaya geçtim.Satıcı ürünleri öyle güzel paketlemiş ki üzerine sumo güreşçisi oturtsan yine birşey olmaz.O derece yani.Zaten satın alma işlemi sonrası bana mesaj göndermişti "Tanrı sizi korusun" diye.O an onu o kadar çok sevmiştim ki (Sevgi kelebeği gibiyim.Allah kahretsin)

Neyse aldıklarım 25 dolar tutmuştu.Dediğim gibi hepsi free shipping ve ben tüm ürünleri tek bir pakette göndermesini istemiştim saolsun öyle yapmış.Bu alışverişin en güzel yanı ise görsellerdeki ile birebir aynı ürünlere sahip olmam oldu.Bu anlamda çok başarılı bir alışveriş oldu benim için.Alışveriş yapmak isteyenler olursa lütfen yorum olarak mail adresinizi bırakın.Türk milletinin sabırsızlığını ve sahtekarlığını bildiğim için satıcının direk kullanıcı adını vermeyeceğim.Adamı durup dururken mağdur etmenin alemi yok

Gelelim benim seçtiklerime;
Kolyeler;



Küpeler (Sağdakiler annem için)
 Yüzük;
 Bileklik;


2 yorum:

  1. "O an onu o kadar çok sevmiştim ki (Sevgi kelebeği gibiyim.Allah kahretsin)" sanırım yazıda en beğendiğim yer oldu. güzel bir anlatımınız var. sayenizde şimdi gidip e-bay'i yağmalamaya çalışacağım, bu free shipping olayından hiç haberim yoktu.

    YanıtlaSil
  2. Cidden bu free shipping olayını bende sevdim.Maaş günü gelsin bende göz atayım diyorum ama bu ay daha ziyade cilt bakımına para yatıracağım gibi görünüyor

    YanıtlaSil

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *