16 Şubat 2013 Cumartesi

Dantel broş hazırladım...

Daha önce satın alıp ceket dikerken  bir hata sonucu elimde kalan dantel kumaşı yavaş yavaş tüketiyorum.Bu gece tv karşısında otururken o dantel parçalarından broş yapmak geldi aklıma.Çiçekleri tek tek kesip büzdüm arkasına da tül parçayı daire şeklinde büzüp diktim ve son olarak çengelli iğne ile işlemi bitirdim.

Bahar gelirken ince bluz ve elbiselerimin üzerinde çok hoş bir aksesuar olacak kendisi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *