24 Şubat 2013 Pazar

James Bond Skyfall Emc yorumu

En son da söyleyeceğimi en baştan söylüyorum.İzlediğim en dandik James Bond Filmiydi.Senarist izleyicinin kafasında soru işareti yaratmak için oluşturduğu ara geçişleri birbirine bağlayamayınca deyim yerindeyse kafadan savma bağlantılar kurmuş.Bknz James abinin vurulup denize düştüğü an sonrasında kendisini turp gibi bir hatunla sevişirken buluyoruz.Açıkçası arkadaki tahta yatağın üzerinde nasıl yattıklarını düşünmekten ne halt ettiklerini bile kaçırdım (zaten ben o sahnelerde gözümü kapatıyorum yalan yok şimdi) Neyse adam turp gibi çıktı karşımıza.onu oradan kim çıkardı o tahta yataklı ev istanbulda mıydı  ?(Malum olay istanbulda geçti ya o bakımdan)  Bunların hepsi şiddetli birer muamma...

Hadi onu da geçtim James abi öldü dediydiler (ha ha ha) bu adam hangi parayla,pasaportla ve kimlikle londraya döndü..Senaristin bu bölümü yazarken kafasının güzel olduğu konusunda çeşitli söylentiler var sayın seyirciler (yok öyle bişey ben uydurdum ama gerçeklik payı yüksek)

Efenim M'in etrafında gelişen olay perdesine ne demeli tam anlamıyla saçmalık.Konuyu kınalı yapıncağa bağladılar en sonunda .

İstanbulda geçen sahnelerle ilgili mayalı hamur kıvamında kabaran sinirim ise geçmiş değil ne o öyle hindistan gibi 25 yıldır Türkiyede yaşıyorum ben böyle bir manzara görmedim.Siz gördünüz mü ?Kaldı ki istanbuldan bahsediyoruz adamlar bizi yine dünyaya rezil etti.Oh olsun bize adam gibi bir film çekemez tanıtım yapamazsan düşersin eline bu züppelerin

Kısaca berbat bir filmdi.Son olarak diğer James Bond filmlerine göre sevişme yüzdesi oldukça düşük bir yapımdı gözlerimi fazla kapatmak zorunda kalmadım.Filmin başından beri ortada dolaşan esmer şekerinse oraya hangi amaçla geldiğini henüz çözebilmiş değilim.Sanırım tesadüfen oradan geçiyordu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *