17 Şubat 2013 Pazar

Markafonik Aşka tutuldum...

Vipdukkandan ağzı yanan emc bu defa markafoniye yöneliyor.Olaylar kız annesinin günün elbiselerine bakmak istemesiyle başlar......

Merve Seviye ait koleksiyonun son satış günüymüş bugün. Elbiselerin 38 ve 40 bedenleri tükenmiş ama ben aldığım kilolara rağmen 36 beden sınırları içinde olduğumdan beğendiğim elbiseleri satın alabildim.Çok mutluyum yaw (Kedi gibi en mutlu yüz ifademi aldım şu an )


Neler aldım;


Günlük giymek için siyah bir elbise aldım.Özellikle yaka modeli almamda çok etkili oldu. Fiyatı 20 tl


Yeşil elbiseyi ise annemin ısrarları sonucu aldım.Açıkçası çok beğendim.Fiyat;30 tl




Bir de şu kargoyu ücretsiz yapsalar tadından yenmeyecek !! (Pehhhh bulup da bunayan emc)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *