17 Ekim 2014 Cuma

Kış Demek Bot demek !! (Arow bot alışverişi)

Son 3 yıldır uzun çizmelere ilgi duyan ben bu yıl topuklu botlara fenal halde sarmış durumdayım.Geçen yıl bir tane taba rengi platform bot almıştım ve herkes çok beğeniyordu.Ayrıca farkettim ki platform botlar çizmelerden çok daha şık duruyor.Boyunuza 6-8 cm katkıları olması ise extra güzel.Ancak hepimiz biliyoruz ki kış döneminde kışlık ürünler almak çok fazla para ödemek demek.O yüzden aslında geçen kış sonu almalıydım botları ama yapacak birşey yok 4 saatlik araştırma sonucu (gezmediğim website kalmadı) arowda hatuny botların 169 tlden 39.90 tlye düştüğünü görünce önce bej rengini sipariş ettim çünkü lacivertlerini görmemiştim.Onları görünce hemen firmayı aradım ama 2 saat içinde kargoyu göndermişler bile ama yinede eğer istersem lacivert ayakkabıları da yollayabileceklerini bejleri geri gönderebileceğimi belirttiler bende tamam dedim ama tekar geri dönüş yapmadılar.O sırada lacivert botlar stokta bitmiş görününce bayağı üzüldüm açıkçası dün öğlen bej botlar geldi akşamüstü ise lacivertler yaşadığım mutluluğu anlatamam hemen müşteri hizmetlerini aradım diğer botuda alacağımı söyledim.Hesap numarasını ilettiler ve kargo ücretini yatırmayın sadece botun fiyatını ödemeniz yeterli dediler.Bende öyle yaptım.80 tlye iki tane botum oldu.




Ayrıca geçen gün bahsettiğim 50 tlye aldığım kaşe paltomunda resmini paylaşıyorum.Yeni alışverişlerle görüşmek üzere


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *