1 Mart 2017 Çarşamba

Pişşttt Orda kimse var mı ?

Mutsuz kızın hikayesine biraz ara verelim mi ? Çok sıktı artık değil mi ?

Cidden bende sıkıldım.En son ne yazdığımı da hatırlayamıyorum .Geçen zamana baktığımda diyorum ki Emc şu dünyada ne çok tecrübe yaşadın. İnanılmaz bir hayat hikayesinin başrol oyuncusu oldum. Hayatta hiç vazgemem dediğim annemi sonsuzluğa uğurladıktan sonra , herşey berbat gidiyor derken yeni bir hayata başladım. Dayımın hamlesiyle. Hem prestijli bir işim var hem zenginim.Hayalini kurmamıştım bunların hiçbirinin.

Nasıl olaylar bu hale geldi hiç bilmiyorum.Tek bildiğim Allah'ın planlarının çok düşündürücü, ibret verici ve harikulade olması. Keşke annemde bu günleri görseydi .Keşke bu hayatı benimle paylaşabilseydi. Ama bunun için pişmanlık duymuyorum biz harika bir anne kızdık.Sadece biraz mola verdik.Zamanı geldiğinde ruhum bedenime veda ettiğinde gerçek hayatta inşallah buluşacağız :)


İleride bir gün kızım olursa hem güzelliği hem huyları anneme benzesin çok isterim.Annem ölene kadar hiç kızım olsun demedim.Ama artık bir kızım olsun istiyorum.Tıpkı annanesine benzesin gül kokulu,zümrüt gözlü, minyon hanım hanımcık.Tam bir lolita....

Şaka Maka hayal de kuruyorum artık.Yeni bir evim ,güzel bir işim, iyi dostlarım ve en önemlisi sağlıklı durumdayım. Daha ne olsun.Bugünde gülmek için çok sebebim var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *